Analiza opłacalności inwestycji
80% firm upada w ciągu dwóch pierwszych lat prowadzenia działalności*. Dlatego warto się zastanowić czy wchodzić, czy nie wchodzić na dany rynek?
Umiejętność „biznesowego” spojrzenia na otoczenie i dostrzegania potencjalnych szans na biznes to jedne z najbardziej istotnych cech postawy określanej jako przedsiębiorczość.
Analiza opłacalności ma na celu przede wszystkim pokazanie, czy i na ile efektywna jest realizacja danego zamierzenia inwestycyjnego, uwzględniając w odniesieniu do niego wszystkie wydatki jakie musimy ponieść oraz wpływy jakie spodziewamy się otrzymać.
Analizę tworzy zespół specjalistów złożony z analityków i specjalistów z branży e-commerce. Wynikiem jest raport, który oprócz tego, że pokaże Ci czy wchodzić na dany rynek, to pozwoli Ci na uzyskanie dominującej pozycji na rynku.
*dane z 2010 roku
Zapytaj o analizę opłacalności inwestycji