12 632 58 13
zadzwoń:
pn-pt
8:00 - 16:00



Pakiet Premium

Pakiet Premium to najpełniejsza opcja którą mamy do zaoferowania. W jej skład oprócz wszystkich rozwiązań zastosowanych w pozostałych pakietach znajduje się między innymi opcja zaprojektowania pełnej strategii marketingowej sklepu, półroczne raporty z monitorowania konkurencji, prowadzenie promocji sprzedaży i kampanie w sieciach społecznościowych. Przy podpisaniu umowy na przynajmniej rok w cenie oferujemy:



SEO. Audyt i początkowa optymalizacja w cenie. W kolumnach znajduje się liczba pozycjonowanych fraz.
30
20
10
Kampanie Google Adwords. Audyt i zaprojektowanie kampanii w cenie. W kolumnach zamieszczono ilość pieniędzy wydawanych bezpośrednio na generowanie ruchu (PLN).
5000
2500
1300
Dodatkowe kampanie Adwords: remarketing, kampanie graficzne, kampanie produktowe Google Shopping (PLA). Płatne podobnie jak kampanie Adwords + opłata za stworzenie grafiki.
1000
600
200
Porównywarki cenowe. W kolumnach zamieszczono ilość pieniędzy wydawanych bezpośrednio na generowanie ruchu (PLN).
2500
1600
700
Prowadzenie newslettera. W przypadku rocznych abonamentów w skład wchodzi również zaprojektowanie szablonu newslettera i integracja ze sklepem. W tabeli - ilość wysyłanych wiadomości w miesiącu.
3
2
1
Prowadzenie bloga. Prowadzenie bloga. W przypadku podpisania umowy przynajmniej na rok projekt bloga gratis. W kolumnach podano ilość postów publikowanych w miesiącu.
5
2
Prowadzenie fanpage (np. facebook). Przy umowie na przynajmniej pół roku w cenie znajduje się zaprojektowanie szaty graficznej fanpage. W kolumnach znajduje się liczba postów publikowanych dziennie.
2
1
Promocja sprzedaży. Nasz zespół może przygotować dla Ciebie promocję sprzedaży, która będzie później zaimplementowana na stronie. W jej skład wchodzi opracowanie strategii, grafiki, haseł, landing page i wdrożenie. W kolumanch - ilość kampanii w miesiącu.
v
v
Zaawansowane analizy. Dzięki danym zdobytym z Google Analyticsa, raportów Click Trackingowych, narzędzi Google dla administratorów i wielu innych programów jesteśmy w stanie szybko stwierdzić gdzie można zwiększyć konwersję.
v
Kampanie graficzne inne niż Google. Reklamy typu AdTaily, reklamy bannerowe np. na Onecie. Koszt to % od budżetu. Landing page i grafika nie są wliczone w cenę.
v
Marketing szeptany. Polega on na kreowaniu wizerunku marki za pomocą Internetu. Kreowanie może odbywać się za pomocą takich kanałów jak: branżowe fora internetowe, blogi, serwisy społecznościowe. Cena zależna od ilości postów (np. 100, 200, 300/mc) i skomplikowania branży (np. dostępność forów).
v
Reklama w sieciach społecznościowych. to reklamy płatne w takich serwisach jak Facebook. Zaprojektowanie kampanii przez specjalistę od e-marketingu (~6h). Cena zależna od budżetu wydawanego na samą kampanię – od 15%-30% wartości kampanii.
1500
Monitorowanie konkurencji. Półroczny raport.
v